sobota, 22 października 2011

Pudełeczko na kartkę...

Na wielu blogach widziałam, że dziewczyny robią do kartek wręczanych na specjalne okazje, także pudełka. Ja nigdy tego typu "opakowań" nie wykonywałam, ale przyznam że bardzo mi się podobają. Kartka wtedy nabiera jeszcze większej wyjątkowości, a całość wygląda elegancko.

Nigdy nie trafiłam na fajny kurs, który krok po kroku pokazał by jak takie pudełko stworzyć. Aż do wczoraj... Kurs bardzo przejrzysty, wzbogacony wieloma zdjęciami. Zrobienie pudełka naprawdę nie jest trudne, a późniejsza jego dekoracja to już sama przyjemność ;) Po pracy od razu zasiadłam do tworzenia ;) Efekty mojej pracy poniżej ;)

Przepis na kartkowe pudełeczko znajdziecie w  Papierowych wariacjach Asiola ;)

4 komentarze:

  1. Przesliczne i pudelko i karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko wyszło świetnie, a jaki piękny kwiat na kartce... można jeszcze od spodu przykleić taśmą dwustronnie klejącą przezroczystą folię coś jakby szybkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa i dziękuję, że dałaś znać, ze kursik okazał się przydatny- to bardzo miłe... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybka jest tylko jakoś na zdjęciu jej nie widać ;) cieszę się że Ci się podoba moja realizacja

    OdpowiedzUsuń