środa, 9 lipca 2014

Pierwszy raz... z Decopague...

Pierwszy raz... z Decopague...
ale mi się zrymowało :D

Na początku lipca brałam udział w Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych. Miałam także przyjemność bycia uczestnikiem warsztatów z podstaw decopague. W tym miejscu serdecznie podziękowania dla przesympatycznej Eli Doroszkiewicz za cierpliwość nad swoimi uczniakami ;)

Moje pierwsze dzieło wykonane tą techniką to ciastkarka lub jak kto woli szkatułka. Moja powstała z myślą o przechowywaniu w niej ciasteczek.

Jak dla mnie rewelacja!
Chyba nie muszę pisać, że to wciąga :D
Zakupów odpowiednich dokonałam i będę działać.

Pracę swą zgłaszam także na wyzwania:

Szuflady - Polne kwiaty - do 20 lipca
U Szmeka - Słonecznie i wakacyjnie - do 24 lipca
Przyda się - Na słodko - do 27 lipca
 

11 komentarzy:

  1. Jest piękne! :) Te kolory tak trafnie dobrane i takie wakacyjne - musimy koniecznie się spotkać na małe warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Serwetka wygląda pięknie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyszło :) Gratulację. Widać że z warsztatów wyniosłaś naprawdę dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło :) Widać że z warsztatów wyniosłaś naprawdę dużo :P Jako samouk gratuluję sukcesu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany ten pierwszy raz:) Dziękuję za udział w SZMEK-owym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pudełko, nie mogę oderwać moich oczek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi się nie chce uwierzyć, że to Twoja pierwsza praca decuopage! Bardzo letnie pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczko przepiękne i kolorowe, po prostu wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  9. super pudełeczka, rewelacyjnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ciastkarka! Koniecznie muszę sama sobie taka wykonać! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza praca, a serwetka bardzo fajna - mam ją w moich zbiorach:)))
    Dziękujemy za udział w SZMEKowym wyzwaniu :)))

    OdpowiedzUsuń