poniedziałek, 18 lipca 2011

Kartka na wyzwanie Scrap Pasji i pierwszy wpis ;)

To mój pierwszy post... w głowie pełno myśli i nie wiadomo co pierw napisać ;)

Blog jeszcze nie ma docelowego kształtu, ponieważ  założyłam go parę dni temu i jeszcze nie było czasu by nad nim popracować.

Lubię rzeczy oryginalne i niepowtarzalne, dlatego chyba tak bardzo podobają mi się rzeczy ręcznie zrobione.
To takie małe dzieła sztuki, w które człowiek wkłada kawałek swojej duszy i całe swoje serce !

Ostatnie tygodnie były dość intensywne, powstało wiele nowych prac, którymi z czasem się Wam tu pochwalę. Wzięłam też udział w "Letnich Wrocławskich  Warsztatach Craftowych"" i znów mam milion pomysłów w głowie ;)

Pierwszego posta poświęcam wyzwaniu nr 8 Scrap Pasji
Kartkę wykonałam na papierze Zestaw papierów+elementy do wycinania 15 x 15 "Vintage kolor ziemi", użyłam stempli akylowych "ptaszek i gałązka" oraz "fruwający motylek"

Kartka imieninowa w stylu retro


2 komentarze:

  1. Bardzo ładna karteczka. Tak trzymaj i witaj w świecie blogerek.
    Agnieszka z Odstresowni

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny start :) Kartka piękna i z klimatem.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń