poniedziałek, 25 lipca 2011

Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe - 7-10.07.2011 r.

W dniach 8-10 lipca 2011 r. miały miejsce we Wrocławiu Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe, organizowane przez Kwiat Dolnośląski. Oczywiście nie mogłam przegapić takiej okazji i wzięłam w nich udział.

W trakcie ich trwania odbyło się wiele pokazów i warsztatów. Swoje 5 minut miały także sklepy, które przez pasjonatki rękodzieła były oblegane. Nie powiem - sama się pokusiłam na kilka rzeczy ;) inaczej nie byłabym sobą hihi

Ja zapisałam się na warsztat - "Scrapuszko" czyli mini notesik pasujący w sam raz do kieszeni, do torebki - bardzo poręczny.

Prowadzony przez bardzo sympatyczną Katarinę - pozdrawiam ;) Poniżej cała ekipa i efekt mojej pracy

Pochwalę się też, że moja praca zgłoszona na konkurs zajęła 3 miejsce. Wygrałam różne kolory filcu. Z racji że nie umiem filcować, póki co leżakuje on w szafie ;)

THE END ;)

1 komentarz:

  1. Ach, jak tam musiało być cudownie!!
    Cuda u Ciebie-można wsiąknąć, gdy zacznie się oglądać:)
    Dziękuję za zaproszenie i będę zaglądać.
    Buziaki***

    OdpowiedzUsuń