niedziela, 10 czerwca 2018

Konkurs...

…::: KONKURS :::...

Z racji, że zbliżamy się do 100 polubień mojej strony z rękodziełem,
brakuje tylko 1 osoby aby przekroczyć ten magiczny próg :)

Ogłaszam konkurs!

Do wygrania kartka ręcznie robiona - do wyboru jedna z 3, które są na zdjęciach poniżej.
Dla przedszkolanki, nauczyciela, wychowawcy, dyrektora z okazji zakończenia roku szkolnego.
To podziękowanie, za trud i wysiłek włożony w naszą edukację lub edukację naszych dzieci.
Kartka na pewno będzie miłym dodatkiem do jakiś słodkości czy kwiatów :)

Zasady:

1). Polub moją stronę na FB Rękodzieła Dotki,
2). W komentarzu poleć moją stronę 2 innym osobom,
3). Czekaj na wyniki - ogłoszę je 17.06.2018 (niedziela),
4). Odbierz kartkę osobiście lub podaj adres do wysyłki.
5). Po ogłoszeniu wyników, możesz podać swój spersonalizowany tekst do wnętrza kartki.

Życzę powodzenia!

* Stempel "Do zobaczenia po wakacjach" to dzieło zdolnej Small-wingels-shop


 

 

1 komentarz:

  1. Piękne karteczki :) gratuluje tylu polubień :) ja nie mam fb ale chętnie tu zagladam :)

    OdpowiedzUsuń