sobota, 1 października 2011

Idzie Pani Jesień...

Idzie Pani Jesień, kolorowe listki niesie...

Żal lata, które przeminęło, ale póki co początki jesieni są piękne. Jest słonecznie i ciepło. Kolorowe liście mienią się na drzewach, a pajączki wkoło snują swoje sieci. Trzeba się pogodzić z tym, że przyszła jesień. Dostrzec piękno tej pory roku i czerpać radość z tego co nam ofiaruje.

Będąc na spacerze z pieskiem, nie mogłam się oprzeć pokusie kasztanów i żołędzi. Nazbierałam do kieszeni trochę i postanowiłam się zabawić :D Powstała Pani Jesień w moim wydaniu. Wcale nie szara i bura, ale taka kolorowa, uśmiechnięta, promienna ! Takiej jesieni chcę !

Magnum ślicznie pozował do zdjęć, a na koniec chciał zjeść Panią Jesień :D Udało się jej ujść z życiem !

5 komentarzy:

  1. Śliczna, wesoła jesień. A piesio cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Pani Jesień !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i dziekuje za zaproszenie mnie na swojego bloga:) Gratuluje ogromnego talentu:))
    Cudenka tu zobaczylam i jestem pod wrazeniem:)
    Pozdrawiam
    annpol7

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kolorowa i optymistyczna Pani Jesień :) Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na candy. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń